Wednesday, March 23, 2011

ntah apa apa ntah


kenapa aku taruk lagu ni kat sini? aku pun tak tahu. lol (-_-")

dulu ni la salah satu lagu peberet aku. jap tadi aku godek-godek youtube jap. ingat nak tengok channel IniAnwarHadi ngan matluthfi90. sekali bila bukak youtube aku tertekan lagu ni. sekali bila dengar teringat la citer-citer time zaman muda remaja dulu (sekarang dah tua bangka dah bak kata my ucuk). 

citer apa?
cer citer. cer citer.

opsss..tak leh citer. citer budak bawah umur.

oh oh oh.. lupa nak citer.
ujung minggu aritu aku gi Teluk Intan pasal sepupu aku kawin. dia tua 2 tahun dari aku.
mm..dah kawin dah...

bila aku nak kawin?
o o..tak tahu nak jawab.
zzzzz


tak laku la yang. macam mana nak kawin =(
hahahahahahahahahaha

kawan-kawan aku semua dok kemaruk nak kawin. tak sabar nak kawin. aku rasa klu boleh sekarang ni gak diorang nak kawin. tapi....
ye laa. apa ingat kawin ni senang ker?
banyak perancangan kot kena buat.
nak kena maintain hidup dulu baru boleh kawin.
so, terpaksa la diorang menyabarkan diri.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates