Tuesday, January 18, 2011

makan2 ~_~

AKU BARU BELI TUNER BARU... (ceh..start2 dah berlagak)

Hehe..bukan berlagak la, cuma terlampau excited. Tak sabar nak balik Klang nak try tuner baru. Lagi pun dah lama tak main gitar. Rindu kot...

Dah. Dah. Kita balik ke topik asal kita balik. Aku sebenarnya nak cerita pasal acara makan-makan yang aku ngan kawan-kawan aku buat hari ahad ritu.

Kerja aku sekarang ni asyik makan jer. Pantang orang ajak makan mesti aku nak join. Adoii. Kalah Giant. Badan pun dah ada ciri-ciri nak jadi kembar Giant. HUHU [-_-"]

Awalnya kitorang nak makan mcd. Tapi disebabkan tahap nafsu makan aku tahap kritikal, aku nak makan nasi. Jadi, kitorang pun pergi la beli makanan kat mcd, chicken rice shop and laksa shack. Kitorang take away, pastu naik kereta pusing-pusing tasik Shah Alam cari port canteeeeek mau makan.

Pusing punya pusing, last-last kitorang jumpa port canteek punya. 

Makan. Borak. Gelak. Bincang. Gelak. Makan.

Cik adik manis yang still available - Elly, Sya

Nedy and me yang kekenyangan..
Dalam kitorang tengah syok dok melantak tu, ada la satu pasangan baru kawin ni dok amik gambar English style dekat dengan meja kitorang. Memang cuci mata betul la kitorang time tu.


 Best jer tengok diorang amik gambar. Tetiba cam rasa nak gi tumpang satu badan. Kalau aku ni muka tak tahu malu mau jer aku gi menempel dalam gambar diorang. Haha ^_^

p/s: Life is short. So, take tan of pictures with your true heart feeling.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates