Wednesday, February 2, 2011

Sigh~~~

Dah lama tak mengarut kat blog ni. Bukan apa aku malas nak menaip, lagipun kepala otak aku tak berapa betul sekarang ni. Aku dah try restart banyak kali tapi still problem, nak kena format balik. (-_-")

Aku bosan tahap monster!! Tak tahu nak buat apa. Nak keluar jalan2 pun sekarang ni asyik hujan jerk.Terpaksalah aku memerap kat rumah. Sigh~

Semalam aku chat ngan kawan lama aku. Best siot jadi dia.

Apa yang BEST???

Dia dapat gi indon. FULLY SUPPORT!!!

Company yang dia tengah praktikal buat family day kat Indon. Waaaaaa.. Aritu baru jer buat family day kat Brunai. Aku tak tahu la berapa kali family day diorang buat dalam setahun. Takkan sebulan sekali kowt. @%$^

Disebabkan keboringan yang melanda aku ni, habit lama aku dah datang balik.

HAHAHAHAHAHA

Habit tengok video anas. (Habit yang bengong)

Aku akan play lagu dia sepanjang hari sampai malam, NON STOP.

"Sakit telinga la dengar. Kalau suara sedap takpe!!" ~~~ Adik aku memang nak kena ni..suka ati jer kutuk anas.

ADA AKU KISAH

Yang penting aku suka..




p/s: Live fully, have fun, be crazy, be weird. Go out and screw up. Don't try to be perfect, just be an excellent example of human being.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates