Friday, February 25, 2011

menghitung hari

menghitung hari
detik demi detik
masa itu nanti
apa kan ada

haa..aku skrg ni mmg tgh menghitung hari. menghitung hari apa?

menghitung anak kucing aku lahirkan anak tikus. erkk

lagi 4 hari anak kucing aku akn lahirkan anak tikus. haa. jangan terkejut. mmg konfom msuk kosmo la.

"tikus beribukan kucing" 

perghh, mmg ari 2 kosmo laris dijual dan aku jadi pengembala kucing terhandal.

erkk. betul ke vocab aku? pengembala bkn tuk binatang ternakan jer ke? i.e pengembala lembu, pengembala kambing. pengembala kucing? 

Oiii, BM ko dlu dpt bpe?
Ehhh..eden dpt A1 tau..dlu ckgu x prnah bg cth psl kucing kot. haha. siot.

tak sabarnya nak tunggu 1hb 3. cepat la masa berjalan. berlari pun takpe.

sius ko bdk sewel!



p/s: fight our fear and our life become more interesting. right?



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates