Thursday, February 17, 2011

oh my gucci ~_~

aku ada banyak benda yang aku nak share kat sini, tapi selalu jer ada benda yang halang aku dari tulis blog ni.   misalnya, aku tengah semangat tahap t-rex nak tulis blog nak cerita o luah hati aku, tup2 ada manusia2 yang datang mengacau yang membantut hasrat aku tu.

contoh 1: 
aku sedang mengadap laptop dan terus bukak blog
TIBA-TIBA...

"wei budak kecik jom kuar...!"


contoh 2:
aku bukak laptop
TIBA-TIBA...

"eh, jom tgk citer...!"


contoh 3:
aku baru nak bukak laptop
TIBA-TIBA...

"esok ada klas x? xnak balik rumah ke?"

haaaa..tu la sebab aku susah nak update life aku kat sini. (-_-")



**********************************************************************************


tadi aku ada test solid. memang siot punya soalan la. aku rasa macam budak bodoh pun ada tadi. cibai tul la *_*
tapi......
memang salah aku pun sebab aku tak study. aku sekarang kan dah jadi scanner~



mr goh oh mr goh




**********************************************************************************

ari khamis lepas aku tension GILA sebab research methodology punya pasal. so petang tu aku main la gitar sambil2 tunggu kakak aku datang sebab nak balik rumah. 

punya la syok aku main ( kalau syn tgk konfom angau..kwang3~ ). aku goreng punya goreng sampai jadi masak lemak cili api, tiba2 aku dengar bunyi "pap". adoiiiiiiii. rupa2nya tali gitar aku putus. huhu. aku baru jer tukar tali bulan lepas. siot~

tidak!!!!!!!!



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates