Saturday, April 9, 2011

lava expelled by a volcano

pagi pagi macam ni dah ada orang naikkan temperature aku sampai 40'c. pagi pagi macam ni gak la ada orang nak suh aku mencarut.adoii. siot betul la.



aku memang tak faham bila balik rumah family sendiri leh jadi satu isu. tak faham?

ok. aku study kat shah alam and aku frequently balik ke klang. salah ke?
kerja tak siap?
ho ho..that's not me. aku bukan la student yang rajin. tapi, kerja aku sentiasa siap ok.

aku memang tak faham. selama ni aku sabar jer bila aku dengar orang cakap. aku diam. tapi..

"manusia bila ditolak rapat ke dinding dengan sekuat tenaga. at first, korang takkan melawan. tapi at one point, korang akan melawan balik. betul tak?"
"betul cikgu..."
"pandai anak murid cikgu..makan apa yer sampai jadi pandai macam ni?"
"susu lembu cikgu.."

ok. stop. drop the subject -_-"

adoii atoii. serius aku tak suka bila orang terlalu baik hati nak jaga hal aku. aku tak pernah jaga kain korang yang koyak kot. hal orang lain kot. kita buat hal masing-masing k!!

or..maybe i really should change myself. just show what i feel and being a little selfish..






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates