Sunday, April 3, 2011

bored day *&^%


disebabkan aku dah terlampau hot boring. so jari-jari aku ni pun ajak la aku menari atas keyboard ni. kalu bukan sebab aku boring yang melampau sampai nyaris masuk icu ni aku rasa memang haram la jejari aku nak menari. 
alamak nya memang bersawang balik la blog ni.

jejari ku!! jom kita berjimba!
jommmmm.. ^^,

semalam aku gi dengar ceramah. memang mengantuk tahap cipan la..
aku dah paksa mata aku bukak luas-luas tapi aku hanya insan biasa yang sering kalah dengan dugaan..ecececeh..
berapa kali aku tersengguk. malu?
memang la malu tapi lantak korang la labu. AAK..
lagi pun sapa suh diorang sediakan kerusi yang empuk sangat
lagi laa menambahkan nafsu aku nak tido
kat telinga aku asyik dok dengar diorang berbisik

"come..come..come to me..let's sleep. sleep like a baby. don't care about others. they don't appreciate us. u! u know how to appreciate us..come..sleep.."

perghh..manusia mana agaknya yang tak rasa mengantuk kalu kena ayat macam tu.
kan? kan? kan?
ALASAN
eh, mana ada. bukan alasan la tapi alasan kenyataan tau.
habaq mai kat aku kalu hangpa kenai sapa-sapa hok tak mngantuk kalu kena rayu ayat lagu tu. habaq mai. habaq mai.

*****************************************************
kul 9 a.m tadi aku gi tasik. joging? tak lah (malu-malu) 
kitorang gi berlakon. ingat kan nak setel hari ni gak sebab nexwek n next 2 week aku ada banyak keje yang nak kena setel kan. tapi plan aku tak berjalan seperti yang aku rancang. dia merangkak jer sebab tak cukup vitamin. ada sorang dari group kitorang ada trip ke penang. pastu lak nexwek dia ada test tiap-tiap hari dari hari isnin sampai la ke hari ahad. kesiannnn...

so, kitorang dengan terpaksa baik hati nak shoot lepas dia habis test. nak shoot tanpa dia takleh sebab scene yang tinggal semua melibatkan dia.

time berlakon tadi macam bongok la. hahaha. serius kelakar.
nak sebut benda lain tersasul benda lain.
ye laa kitorang bukannya terer lagi bahasa jepun. beginner je kot.
tapi lakonan kitorang mantop... (hahaha..PERASAN!!)
betul apa..aku rasa kalu Jhonny Depp tengok pun dia puji
kwang kwang kwang

got to go. nati aku sambung lagi k


p/s: in life we have to expect the unexpected..ok!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Template by:

Free Blog Templates